><#blogtitle#>

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست

موج معرفت

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست

موج معرفت

موج معرفت در مسیر معرفی امام مظلوم و گمنامش، حضرت علی النقی (علیه اسللام) قلم می زند و می خواهد استجابت کند "اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ الذَّابِّینَ عَنْهُ "

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

شرط دوستی با خدا

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۴۵

 

 می گفت:

"هرکه با شما دوستى کند با خدا دوستى کرده است

و هر که با شما دشمنى کند با خدا دشمنى کرده است،

هر که شما را دوست بدارد خدا را دوست داشته است

و هرکه شما را دشمن داشته باشد خدا را دشمن داشته است. "*

 

و آری شما آل الله  هادی رسیدن به به خدا هستید.

 

* فرازی از زیارت جامعه به نقل از امام علی النقی (علیه السلام)

 

نظرات  (۷)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام مطلب شما خیلی خیلی جالب بود. من که شخصا بسیار پسندیدم.
    امیدوارم که با گذر زمان بهتر و بهتر نیز شود.
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    دعوت نامه:
    من هم وبلاگی به عنوان داستان ها و دلنوشته هایم دارم که گه گاهی می نویسم.
    کاش شما هم بازدیدی بکنید و نظر و رای بدهید.
    ولی خواهش می کنم که نظری در باره نوشته بدهید  نه وبلاگ،و نقد و انتقادی هم داشته باشید. آخر من لازم به راهنمایی مخاطبان دارم و هر مطلب که به نظرتان خوب بود را رای مثبت دهید.
    منتظرم.

    سلام
    شما تبادل لینک میکنید؟
    آدرس من :http://masumin.blog.ir
    پاسخ:

    سلام

    بله، چرا که نه؟

    ارتباط با اهل قلم و اهل فکر برای ما همیشه بهترین نعمت است

    وب شما را دیدیم و با افتخار لینک شدید.

    سلام.
    به لطف خداوند و حضرت زهرا با شعری در مورد حضرت زهرا به روزیم.
    منتظر شما و نظر های زیباتون.
    تشریف بیارید
    یا علی مدد
    التماس دعای فراوان
    یا حضرت مادر
    پاسخ:

    سلام

    حتما مشتاق قلم شاعر هستیم.

    یاهادی

    سلام
    من هم شما رو لینک کردم
    پاسخ:
    ممنون
    سلام...
    ممنون از حضورتون و ممنون از لطف شما
    پاسخ:

    سلام

    خواهش می کنم


    قالَ امام هادی(علیه السلام): الدُّنْیا سُوقٌ رَبِحَ فیها قَوْمٌ وَ خَسِرَ آخَرُونَ.

    فرمود: دنیا همانند بازارى است که عدّه اى در آن ـ براى آخرت ـ سود مى برند و عدّه اى دیگر ضرر و خسارت متحمّل مى شوند.

    18- قالَ امام الهادی(علیه السلام): اَلْحِکْمَهُ لا تَنْجَعُ فِى الطِّباعِ الْفاسِدَهِ.

    فرمود: حکمت اثرى در دل ها و قلب هاى فاسد نمى گذارد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    و