><#blogtitle#>

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست

موج معرفت

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست

موج معرفت

موج معرفت در مسیر معرفی امام مظلوم و گمنامش، حضرت علی النقی (علیه اسللام) قلم می زند و می خواهد استجابت کند "اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ أَنْصَارِهِ وَ أَعْوَانِهِ وَ الذَّابِّینَ عَنْهُ "

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

مرام‌نامه اخلاقی

با استعانت از خداوند علیم و بصیر و استمداد از توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  با خدای بزرگ و مولایم علی بن محمد، امام علی النقی (علیه السلام) عهد می‌بندم:

v     در همه‌ی احوال خداوند سمیع و بصیر را حاضر و ناظر  بدانم و در تفکر و تلاش برای دفاع از ساحت مقدس، امام علی النقی (علیه السلام) با گام نهادن در صراط المستقیم و بی هیچ غرض شخصی و با تکیه بر حقیقت، رسالت خود را انجام دهم.

v     مراقبت اعمال و رفتار خود بوده، و با اجرای فرامین خداوند متعال و آل الله حق بندگی را ادا کنم.

v     با تلاش و مجاهدت و تقویت روحیه پژوهش و انس با مطالعه، بینش خود را ارتقا داده و تعمیق معرفت دینی مدنظر قرار دهم، و هیچ جمله‌ای را بی سند معتبر در دفاع از امام خود ذکر نکنم.

v     مسئولیت را آگاهانه و فی‌سبیل الله  و  بر اساس توانایی‌هایم بپذیرم و در راه انجام تعهداتم از هر گونه تلاش برای آگاهی  بیشتر و انجام بهتر دریغ نورزم.

v     کار دفاع از حریم ولایت را عبادت بدانم و برای ترویج فرهنگ معرفت دینی، حفظ حرمت افراد و تقویت ارزش‌های اخلاقی تلاش نمایم.

v     با پرهیز از فعالیت‌های سلیقه‌ای و شخصی، نظر جمع را بر رای خود مقدم شمارم و برای ترویج روحیه تعهد و انضباط جمعی کوشا باشم.


و